Train Sim World 6: Blackpool Branches: Preston - Blackpool & Ormskirk
Era 1980-an menjelma dengan perjalanan yang beralun dalam “penyelesaian sementara” paling lama berkhidmat di Britain, Class 142, di Blackpool Branches: Preston - Blackpool & Ormskirk. Direka sebagai pengganti kos rendah untuk DMU warisan, “Pacer” terus berkhidmat dalam rangkaian serantau selama lebih 3 dekad. Kembalilah ke zaman apabila Pacer masih baharu beroperasi pada perkhidmatan tempatan di Lancashire.