Train Sim World 6: Blackpool Branches: Preston – Blackpool & Ormskirk
Przemierzaj wyboiste trasy cudownych lat 80. na pokładzie Class 142, czyli pociągu, który łatał braki w brytyjskim taborze najdłużej spośród wszystkich maszyn. To wszystko czeka na ciebie w dodatku Blackpool Branches: Preston - Blackpool & Ormskirk. Pacer został zaprojektowany jako tani zamiennik dla zabytkowych jednostek DMU, ale służył sieciom regionalnym przez ponad trzy dekady. Wróć do czasów, gdy Pacer obsługiwał regionalne kursy w Lancashire jako nowiuteńka maszyna.