Sahut cabaran dan berkhidmat untuk industri California dengan “Super Fleet” dalam Train Sim World, dihidupkan oleh High Iron Simulations! Lokomotif GP60M yang bergaya, bersama kembar tanpa kabinnya, GP60B, hadir dalam skema warna ikonik “pumpkin” untuk tugasan laluan utama dan perkhidmatan tempatan yang autentik di rangkaian landasan ikonik BNSF.
Dibina pada awal 1990-an untuk Santa Fe, GP60M direka khas bagi mengendalikan kereta api intermodal “Super Fleet” mereka. Sebanyak 86 lokomotif berkuasa 3,800 kuasa kuda dihasilkan - 63 daripadanya dilengkapi kabin bermuncung lebar gaya Amerika Utara, manakala selebihnya dibina sebagai unit B tanpa kabin, iaitu GP60B. Selepas penggabungan yang membentuk BNSF pada tahun 1996, lokomotif-lokomotif ini menyertai armada baharu dengan warna jingga ikonik, dan kebanyakan daripadanya masih beroperasi hingga hari ini.
GP60M itu sendiri hadir dengan skema warna H2 dan H4 daripada BNSF, yang mana varian H4 dilengkapi dengan konsol kawalan binaan semula “Dash 3”. Sementara itu, GP60B masih mengekalkan penampilannya dengan livery BNSF H1 yang klasik. Turut disertakan ialah gerabak intermodal bertulang baharu dengan pelbagai muatan, diiringi bersama gerabak simen dalam pelbagai warna, serta gerabak Autorack berjenama BNSF.