Zostań podporą kalifornijskiego przemysłu w Train Sim World od High Iron Simulations dzięki Super Fleet! Piękny model GP60M oraz jego pozbawiony kabiny odpowiednik GP60B w intensywnie dyniowych barwach dołączają do taboru, by wiernie służyć na kultowych krajowych i lokalnych trasach BNSF.
Zbudowany we wczesnych latach 90. dla Santa Fe model GP60M zaprojektowano do ciągnięcia intermodalnych pociągów Super Fleet. Z linii produkcyjnej zeszło łącznie 86 lokomotyw o mocy 3800 koni mechanicznych każda – 63 egzemplarze wyposażono w szerokie północnoamerykańskie kabiny, z kolei resztę zamówienia dostarczono w postaci pozbawionych ich jednostek B, czyli GP60B. Po utworzeniu BNSF w 1996 roku pociągi dołączyły do reszty pomarańczowej floty, a wiele modeli do dziś przemierza szyny.
W Train Sim World 6 imponująca sylwetka GP60M podbija trasę Cajon Pass, na której pozwoli przeżyć wrażenia z obsługi rzadziej widywanych na krajowych i lokalnych torach kalifornijskiej dziczy lokomotyw. Czeka również nowy rozkład Cajon oraz seria scenariuszy: po cztery dla Cajon oraz dla obsługiwanej przez Metrolink trasy San Bernardino Line.
Model GP60M dostępny jest w opcjach BNSF H2 i H4 – w skład drugiej z nich wchodzi przebudowane stanowisko kontrolne Dash 3. Z kolei GP60B pozostaje nieco w tyle i oferuje jedynie starsze akcenty BNSF H1. W trasę wyjechały również nowe platformy dostosowane do różnych obciążeń, a także oznaczone różnymi barwami zbiorniki na cement i wagony do przewozu pojazdów z oznaczeniem BNSF.
Uwaga: aby w pełni korzystać z możliwości gry, polecamy osobny zakup dodatków Train Sim World 6: Cajon Pass i San Bernardino Line.