High Iron Simulations'ın hayata geçirdiği "Süper Filo" ile Train Sim World'de Kaliforniya endüstrisine hizmet et! Görkemli GP60M ve ön yüzü olmayan eşlikçisi GP60B, ikonik BNSF ray hattı üzerinden aslına uygun ana hat ve yerel görevler için göz kamaştıran bal kabağı şemalarıyla geliyor.
Santa Fe için 1990'ların başında üretilen GP60M, "Süper Filo" intermodal trenlerini çalıştırmak için tasarlandı. Üretim hattından 3800 beygir gücüne sahip toplam 86 lokomotif çıktı. Filonun 63 üyesi geniş burunlu Kuzey Amerika kabinlerine sahipken kalan lokomotif gücü kabinsiz B serisi birimleri olan GP60B olarak teslim edildi. 1996 yılında BNSF'yi kurmak için yapılan birleşmeyle transfer olarak filolarının geri kalanına turuncu renkte katıldılar ve çoğu bugün bile hâlâ çalışmaktadır.
Train Sim World 6'da GP60M'nin heybetli yapısı Cajon Geçidi güzergâhında görev alıyor ve böylece bu daha az görülen dinamoları engebeli Kaliforniya arazisinde ana hat ve yerel hizmetlerde kullanma deneyimi yeniden yaratılıyor. Hem Cajon hem de Metrolink'in San Bernardino Hattı için dört yeni senaryoyla birlikte yeni bir Cajon zaman çizelgesi seni bekliyor.
GP60M, BNSF'nin H2 ve H4 şemalarıyla birlikte geliyor. H4 şeması yeniden inşa edilmiş "Dash 3" kontrol standına sahip. GP60B modeli ise biraz geride kalarak BNSF H1 kaplamasının eski tasarımlarıyla birlikte geliyor. Değişken yüklere sahip omurgalı intermodal vagonlara ek olarak birden çok kaplamalı çimento vagonları ve BNSF markalı otomobil taşıma vagonlarını çekeceksin.