Prøv kræfter med Californiens barske og bjergrige strækninger i et moderne mesterværk. Oplev tung godstransport ombord på et elektrisk uhyre med et orange twist, og kæmp dig op i højderne med Train Sim World 3: BNSF SD70ACe!