Zmierz się z trudnymi, górzystymi szlakami Kalifornii w nowoczesnym arcydziele – stań na pokładzie pomarańczowej lokomotywy spalinowo-elektrycznej, przekonaj się, czym jest ciężki transport towarowy i wjedź na sam szczyt w Train Sim World 3: BNSF SD70ACe!