Modern bir başyapıtla Kaliforniya’nın zorlu ve dağlık rampalarını fethet! Turuncu dokunuşlu Electro-Motive lokomotifle ağır yük taşımacılığını deneyimle. Train Sim World 3: BNSF SD70ACe ile zirveye meydan oku!