TSG'nin ikonik "Krokodil" lokomotifinin iki ek varyantıyla nostalji macerasına devam et ve tarihi demiryoluna geri dön. E94 088'i Almanya'da modern demiryolu turuna çıkar veya DRG BR 194 ile 1980'lerin Linke Rheinstrecke'sine dön.
Dikkat çekici şekli ve eski usül sürüş tarzıyla bilinen eşsiz "Krokodil" lokomotifi hizmet vermeye 1940'larda başladı. Bu pakette hem lokomotifin 1980'lerdeki Alman DRG BR 194 versiyonu hem de bugün dahi demiryolu turlarına çıkan 088 numaralı E94 yer alıyor. E94 088, stil olarak ÖBB 1020'ye daha benzer olması nedeniyle 1980'lerin BR 194'ünden ayrılıyor.
Train Sim World 5, kilidi bu Eklentiyle açılan ve yük hizmetlerinde BR194'e yer veren yeni bir 1984 tarifesiyle Linke Rheinstrecke'ye nostaljik bir yolculuğa çıkıyor. Mittenwaldbahn ve Niddertalbahn Eklentileri (ayrı satılır) ile gelen ek trafik ile TSG'nin daha geniş tren ve vagon seçkisi bir araya gelerek son derece retro bir deneyim sunuyor.
Alternatif olarak Elektrische Zugförderung Württemberg tarafından korunan E94 088 ile Pfälziche Ludwigsbahn'da modern Almanya'da demiryolu turları işletebilirsin. E94'ün her satın alımıyla elde edilen gelirin bir kısmı 088'in devam eden bakımına ve korunmasına bağışlanıyor.
Farklı kabin düzeni stilleri, Byg 516 Umbauwagen & Gbs yük vagonunda yeni araçlar ve her iki rotada da oynanabilen yeni Senaryolar, "Krokodil"e son derece farklı sürüş deneyimleri getiriyor ve Alman demiryollarının seneler içinde geçirdiği değişimi temsil ediyor.
Serbest Dolaşımı (Free Roam) ve Dizilim Tasarımcısını (Formation Designer) kullanarak Almanya'da hem E94 ile hem de kendi lokomotif koleksiyonundan klasik vagonlarla demiryolu turlarına çıkabilirsin.
Lütfen dikkat: En iyi oyun deneyimi için ayrıca satılan Train Sim World 5: Linke Rheinstrecke ve Pfälzische Ludwigsbahn Eklentilerine sahip olmanı öneririz.