Obsługuj połączenia na południowym wybrzeżu Anglii z klasyczną lokomotywą BR Class 313/2, ozdobioną charakterystycznymi barwami Southern Coastway i gotową do obsługi Brighton, Seaford i nie tylko w Train Sim World: East Coastway Remastered.
Jednostki pojawiły się na trasach Southern Coastway w maju 2010 r., gdzie obsługiwały wahadłowe połączenia z Lewes i Seaford, a u szczytu ich służby docierały nawet do Eastbourne. Wraz z wycofaniem ich odpowiedników z Great Northern i wycofaniem Class 483 na Isle of Wight Southern Class 313 stały się najstarszymi EZT w służbie w kraju przez 2 lata, aż do ich własnego wycofania w 2023 roku.
Teraz możesz obsługiwać pociągi Class 313 zaktualizowane pod kątem East Coastway Remaster! Odpocznij od prowadzenia i obsługuj południowe połączenie podczas służby konduktorskiej, nasłuchuj ogłoszeń pokładowych i doświadcz nowego wymiaru komfortu dzięki dynamicznemu zawieszeniu.