Train Sim World: East Coastway Remastered'da, kendine özgü Southern Coastway kaplamasıyla donatılmış ve Brighton, Seaford ve ötesine hizmet vermeye hazır klasik BR Class 313/2 ile İngiltere'nin güney kıyısındaki operasyonları canlandır.
Üniteler Mayıs 2010'da Southern Coastway hatlarına geldi ve Lewes ve Seaford seferlerinde kullanılmaya başlandı; yoğun zamanlarda ise Eastbourne'a kadar gidiyorlardı. Great Northern'daki emsallerinin hizmetten çekilmesi ve Wight Adası'nda Class 483'ün emekliye ayrılmasıyla birlikte Southern Class 313'ler, 2 sene boyunca ülkede hizmet veren en eski EMU'lar oldu ve nihayetinde 2023'te emekliye ayrıldılar.
Şimdi East Coastway Remaster'ı desteklemek üzere güncellenen Class 313'ün keyfini yepyeni bir şekilde çıkar! İstediğin zaman sürüşe ara ver ve güney hatlarında kondüktör görevini üstlen; araç içi anonsları dinle ve dinamik süspansiyon sistemiyle her adımda farkı hisset.