Train Sim World 6: BR Class 33
An early British diesel which made a notable arrival across many of the southern counties, the BR Class 33 earned a fan-favourite following during its decades of duty. From Dover to Dorset, the “Crompton” favoured well for preservation, and is often seen on heritage lines and railtours, giving it a perfect part to play in Train Sim World 4’s remastered West Somerset Railway diesel gala!