Train Sim World 6: BR Class 33
Dalam Train Sim World 4, Class 33 sesuai sepenuhnya di perayaan diesel bersejarah West Somerset Railway, naiki landasan dan rasai aksi Sulzer yang tiada tandingan! Dengan kuasa Free Roam, terokai dunia mengikut gaya Type 3, dan uji Crompton mengikut cara yang anda inginkan.