Odkryj klasyczny brytyjski pociąg AC, siadając za sterami kultowej lokomotywy BR Class 86/2 od Just Trains. Lokomotywa typu 86 zapewnia dodatkowe wyzwania na zachwycającej trasie WCML: Preston – Carlisle oraz całkowitą nowość w postaci wagonów Mk2F przewoźnika British Rail, wyposażonych we wszechobecną klimatyzację oraz długo wyczekiwany wagon restauracyjny Mk1 RMB!
Wspominana lokomotywa zaczęła kursować w połowie lat 60. XX w. po wielu latach testów różnych projektów; miała obsługiwać nowo zelektryfikowaną linię West Coast Main Line. Początkowo znana była jako AL6 i stała się pierwszą masowo produkowaną lokomotywą AC w nowej flocie – zbudowano 100 egzemplarzy.
Z czasem wprowadzono zmiany w konstrukcji zawieszenia, aby rozwiązać problemy wynikające z szybkiej jazdy i zużycia torów. Dzięki tym zmianom powstała podklasa znana jako Class 86/2. Lokomotywa Class 86/2, poprzedniczka Class 87, miała mniejszą moc, ale mogła rozwinąć prędkość 160 km/h, co sprawiało, że jazda stanowiła większe wyzwanie. Inne różnice w stosunku do lokomotywy typu 87 to m.in. tarcza z numerem pociągu oraz charakterystyczna potrójna przednia szyba.
W Train Sim World lokomotywa Class 86/2 znacznie wzbogaci skład obsługujący linię WCML: Preston - Carlisle. Lokomotywa typu 86 może również obsługiwać trasy krajowe, zawiera także zupełnie nowe wagony! Klimatyzowane wagony Mk2s stały się po ich wprowadzeniu w latach 70. XX wieku podstawowym elementem wielu dalekobieżnych pociągów pasażerskich i są do dziś wykorzystywane w celach usługowych, inżynieryjnych i wycieczkowych. W dodatku znajduje się również nowy wagon restauracyjny Mk1 RMB dla całej floty British Rail. Czy ktoś ma ochotę na kanapkę?
Wybierz się na przejażdżkę lokomotywą typu 86 w 5 nowych scenariuszach lub sprawdź jej możliwości na dowolnej trasie w trybie swobodnej jazdy! Dodaj nowe wagony Mk2F i wagon restauracyjny RMB do swojej kolekcji pociągów w kreatorze formacji, aby stworzyć niestandardowe wyprawy koleją.