Oplev travle godsbanegårde, tung industri og klassiske lokomotiver i det smukke område omkring Ontariosøen med Train Sim World 2: Canadian National Oakville Subdivision. Kør dine tog på et jernbanenet, der er repræsenteret, som det er i dag, med en lang række industrier langs jernbanen, der dagligt betjenes af jernbanen. Hver banegård, hvert signal og hver kilometerpæl er gengivet i udsøgte detaljer og føles så ægte, at du næsten kan række ud og røre ved dem.