Train Sim World 2: Canadian National Oakville Subdivision sesuai untuk pemain di semua peringkat kemahiran, dengan latihan mudah diakses untuk pemula serta prosedur lanjutan untuk pakar. Sama ada anda ingin mula memandu kereta api atau menyegarkan semula pengetahuan kepakaran anda, Train Sim World 2 sedia membantu. Rasai setiap perincian apabila anda melangkah ke dalam kabin, ambil alih kawalan dan hidupkan impian anda meneroka persekitaran utama Oakville Subdivision yang terperinci dan mengasyikkan ini!