Train Sim World 2: Canadian National Oakville Subdivision to gra dla graczy na wszystkich poziomach zaawansowania, z dostępnymi szkoleniami dla początkujących oraz zaawansowanymi procedurami dla ekspertów. Niezależnie od tego, czy chcesz zacząć kierować pociągami, czy przypomnieć sobie, co już o nich wiesz, Train Sim World 2 jest właśnie dla ciebie. Wejdź do kabiny, zobacz odwzorowane detale, przejmij stery i spełnij marzenie o eksplorowaniu niezwykle wiernie oddanego, wciągającego świata Oakville Subdivision!