Train Sim World 2: Canadian National Oakville Subdivision ile büyüleyici Lake Ontario bölgesinde yer alan işlek yük sahalarını, ağır sanayileri ve klasik hareket gücünü deneyimle. Trenlerini her gün demir yolu ile hizmet verilen geniş çaplı hat kenarı sanayi merkezi de dahil olacak şekilde bugünkü halini yansıtan bir demir yolu ağında işlet. Muhteşem detaylar ile oluşturulan her demir yolu sahası, sinyal ve mil işareti o kadar gerçek hissettiriyor ki, uzanıp dokunabileceğini düşüneceksin.