Croeso i Gymru! Stig ombord på det ikoniske British Rail Sprinter-materiel, og begiv dig ud på Cardiffs bynetværk i Train Sim Worlds første walisiske rute. Kør Transport for Wales' ruter gennem den historiske Cardiff Central Station og på tværs af byens jernbanenetværk inden for bygrænsen. Cymru am byth!
Meget af Cardiffs moderne jernbanenetværk skyldes den rige historie med kulminedrift i South Wales. Lukrative bestræbelser på at høste jordens sorte guld nødvendiggjorde brugen af jernbanelinjer gennem dalene, og som følge heraf begyndte mange linjer at skyde ud fra den snarligt opførte walisiske hovedstad og forbinde ned til havnene.
Med tiden, og en voksende befolkning, blev scenen meget mere passagerorienteret, og i dag er byområdet kendt som "Valleys & Cardiff Local Routes" – et bynetværk af linjer, der drives af Transport for Wales.
I Train Sim World 5 kan du blive lokomotivfører eller konduktør ombord på Transport for Wales' ruter i hjertet af Cardiffs byområde. Drøn langs afgreninger og kør i pendulfart mellem endestationer på klassisk vis med BR Class 153 og Class 150, og genskab de sidste år med larmende dieseltrækkraft, før nyere, eldrevne tog indtager skinnerne. Med hyppige stop og masser af retningsskift kan du føle "hwyl" på TSW's allerførste walisiske rute. Eiddot ti yw'r Rheiliau!