Croeso i Gymru! Naiki tren British Rail Sprinter ikonik dan jelajahi rangkaian bandar Cardiff dalam laluan Wales pertama Train Sim World. Kendalikan perkhidmatan Transport for Wales melalui stesen Cardiff Central yang bersejarah dan merentasi rangkaian rel bandar di seluruh kawasan bandar. Cymru am byth!
Seiring berlalunya masa dan pertumbuhan penduduk, rangkaian kereta api menjadi lebih berfokus kepada penumpang, dan hari ini, kawasan bandar ini dikenali sebagai “Valleys & Cardiff Local Routes” – sebuah rangkaian rel bandar yang dikendalikan oleh Transport for Wales.
Dalam Train Sim World 5, jadilah pemandu atau konduktor di atas perkhidmatan Transport for Wales di tengah-tengah kawasan bandar Cardiff. Luncur laju di cabang-cabang dan bergerak antara terminal secara klasik dengan BR Class 153 dan Class 150, menghidupkan semula tahun-tahun akhir operasi tren diesel bergegar sebelum stok moden berkuasa elektrik mengambil alih landasan. Dengan perhentian kerap dan pertukaran hujung landasan yang banyak, rasai keseronokan dalam laluan Wales pertama Train Sim World. Eiddot ti yw'r Rheiliau!