Bukan semuanya tentang penumpang – alami pelbagai trafik kargo dengan Cargo Line oleh Skyhook Games untuk Train Sim World 4. Dalam Jilid 2, selami dunia penghantaran agregat penting menggunakan reka bentuk condong khas gerabak HOA – bersedia untuk beraksi!