Train Sim World 4 için Skyhook Games'in Cargo Line'ı ile farklı nakliye hizmetlerini keşfet. Volume 2'de kendine özgü HOA Hopper ile agrega hizmetlerine gir ve zorlu görevlerin üstesinden gelmeye hazır ol.