På grund af den ustabile last køres atomtog ofte med flere lokomotiver samtidigt. Den moderniserede Class 20/3 var en af de lokomotivtyper, der blev brugt til denne opgave. Placeringen af ​​FNA'erne mellem lokomotiverne beskytter dem mod direkte sammenstød, og ekstra dieselmotorer giver større sikkerhed i tilfælde af nedbrud. Når det er muligt, skal atomtoget fortsætte uden at stoppe, og det har høj prioritet på hele jernbanenettet.
I et nyt udvalg af scenarier og køreplaner skal du påtage dig opgaven at køre toge med atomcontainere på to ruter og i to æraer. Flet dig ind mellem WCML's moderne pendlertrafik på ruten mellem Wembley og Milton Keynes med Class 20, og oplev 1980'ernes nostalgi ved at transportere skrot gennem Shap med rutens egen Class 47.
Med Free Roam og Formation Designer kan du køre den moderniserede Class 20 på enhver rute, hvad enten det er som et atomtog eller med jernbaneentusiaster!
Bemærk: For at få den fulde oplevelse anbefaler vi, at du ejer Train Sim World 6: WCML: London - Milton Keynes og/eller WCML: Preston - Carlisle, som kan købes separat.