Różne typy wagonów FNA-D używane są od lat 70. XX wieku. Zostały stworzone jako platforma służąca do transportu pojemników z paliwem jądrowym pomiędzy elektrowniami a ośrodkami przetwarzania w Wielkiej Brytanii. Istotna rola wagonów FNA-D uczyniła z nich poszukiwany i rzadki okaz dla pasjonatów. Pomimo tego, że od roku 2000 elektrowni jądrowych ubyło, niektóre wagony tego typu wciąż są eksploatowane.
Z powodu niebezpiecznej natury przewożonego ładunku i związanego z nim ryzyka, pociągi z transportem jądrowym zazwyczaj kursują z wieloma lokomotywami naraz. Te rolę spełniała między innymi zmodernizowana lokomotywa typu Class 20/3. Osłanianie składu wagonów FNA lokomotywami z obu stron chroniło ładunek przed bezpośrednią kolizją, a większa liczba maszyn stanowiła zabezpieczenie na wypadek awarii. Pociąg z ładunkiem jądrowym w miarę możliwości powinien być utrzymywany w ciągłym ruchu i zawsze ma pierwszeństwo w sieci kolejowej.
Transportuj paliwo jądrowe na dwóch trasach i w dwóch epokach dzięki nowemu zestawowi scenariuszy i połączeń rozkładowych. Manewruj wśród współczesnego ruchu pasażerskiego na West Coast Main Line, prowadząc lokomotywę Class 20 na trasie Wembley – Milton Keynes i przeżyj nostalgię lat 80. XX wieku, przewożąc zużyte materiały przez Shap z przypisaną do trasy lokomotywą Class 47.
Dzięki trybowi swobodnej jazdy (Free Roam) i kreatorowi formacji (Formation Designer) wyjedź w dowolną trasę zmodernizowaną lokomotywą Class 20, przewożąc ładunek jądrowy lub wybierając się na wycieczkę dla entuzjastów!
Uwaga: aby w pełni korzystać z możliwości gry, polecamy osobny zakup dodatków Train Sim World 6: WCML: London – Milton Keynes i/lub Preston – Carlisle.