Nükleer trenler, taşıdıkları yüklerin son derece hassas doğası nedeniyle genellikle birden fazla lokomotifle birlikte işletilir. Modernize edilmiş Class 20/3 de bu görev için kullanılan lokomotif türlerinden biriydi. FNA vagonlarının lokomotiflerin arasına yerleştirilmesi, doğrudan darbelere karşı ek koruma sağlarken ilave dizel motorlar da olası arıza durumlarında yedek güç kaynağı olarak kullanılıyordu. Nükleer trenlerin mümkün olduğunca durmadan hareket etmesi gerekir ve ağ genelinde yüksek öncelik taşır.
Yeni senaryolar ve zaman çizelgesi katmanları seçkisiyle, nükleer atık kaplarını taşıyan trenleri iki güzergâh ve iki dönem boyunca yönetme görevini üstlen. Class 20'leri kullanarak Wembley ve Milton Keynes arasındaki yolculuklarda modern WCML banliyö trafiği arasında mekik doku ve kullanılmış yükleri, Shap hattına özgü Class 47 modeliyle taşıyarak 1980'lerin nostaljik havasına hayat ver.
Modernize edilmiş Class 20'ni, Serbest Dolaşım (Free Roam) ve Dizilim Tasarımcısı (Formation Designer) ile seçtiğin herhangi bir rota üzerinde ister nükleer bir tren olarak ister meraklısına özel bir gezi amacıyla yolculuğa çıkar!
Lütfen dikkat: En iyi oyun deneyimi için ayrıca satılan Train Sim World 6: WCML: London - Milton Keynes ve/veya WCML: Preston - Carlisle'a sahip olmanı öneririz.