Transporten af flydende gasprodukter holder hjulene i den moderne verden i gang og er et almindeligt syn i mange lande. Med farligt og brandfarligt gods på slæb kræver det en robust flåde af udstyr for at sikre, at indholdet er beskyttet uanset forholdene. I 2023 debuterede Skyhook Games’ Cargo Line-serie med den britisk-baserede TEA-tankvogn, og nu, flere udgivelser senere, ankommer Cargo Line for første gang igen til tyske spor med rollen som transportør af tunge gasholdige varer.
Zags Gas Tanker-vognen i Cargo Line Vol. 6 er 110 m³-varianten i almindelig hvid bemaling med orange striber og VTG-logoet, en udbredt vognejer og udlejer i hele Europa. Vognen består af en hovedtank, der understøttes af en langsgående ramme monteret på to bogier, og har en adgangsgangbro i den ene ende med konventionel trækanordning og puffere placeret i begge ender.
Med Free Roam og Formation Designer kan du vælge dit foretrukne lokomotiv fra din samling og udfordre dig selv ved at transportere tunge tog på Europas jernbaner.
Et ekstra køreplanslag, der tilføjer 12 tjenester med DB BR 185 sammen med andre lokomotiver (sælges separat)