Skyhook Games'in Train Sim World için geliştirdiği Cargo Line ile farklı yük taşıma türlerini keşfet. Volume 6'da ilk kez Almanya'da geçen Cargo Line ile kanalın anakara tarafına geç! Yanındaki Zags Gaz Tankerleriyle sıcaklığı ve yakıt akışını artırırken baskının seni yıldırmasına izin verme! Ludwigsbahn raylarında hız kazanarak Mannheim'dan Kaiserslautern'e uzanan yoğun yük taşımacılığında görev al!
Modern dünyanın çarklarını döndüren sıvılaştırılmış gaz ürünlerinin taşınması, birçok ülkede sıkça karşılaşılan bir manzaradır. Tehlikeli ve yanıcı yükler taşınırken, yükün her koşulda güvenliğini sağlamak için sağlam ve güvenilir bir vagon filosu gerekir. Skyhook Games'in Cargo Line serisi, 2023 yılında Birleşik Krallık'taki TEA tanker vagonuyla çıkış yaptı. Şimdi ise seri, altıncı paketiyle birlikte ilk kez Almanya raylarına geliyor ve seni yine ağır yük taşımacılığının başına geçiriyor.
Cargo Line Vol. 6'da yer alan Zags Gaz Tankeri, Avrupa genelinde yaygın olarak kullanılan vagon sahibi ve kiralama şirketi VTG logosunu taşıyan, sade beyaz ve turuncu şeritli 110 m³ varyantıdır. Vagon; iki dingilli bojiler üzerine monte edilmiş boyuna bir şasi tarafından desteklenen ana tanktan oluşur. Ayrıca bir ucunda erişim platformu, her iki ucunda ise standart çekme ve tampon donanımı bulunur.
Serbest Dolaşım (Free Roam) ve Dizilim Tasarımcısı (Formation Designer) ile koleksiyonundaki dilediğin lokomotifi seç ve Avrupa demir yollarında ağır yük trenleri çekerek kendine meydan oku.
DB BR 185 ile 12 servis ekleyen ek bir zaman çizelgesi katmanı, diğer lokomotiflerle birlikte (ayrı olarak temin edilebilir)