Oplev anderledes former for godstjenester med Skyhook Games' Cargo Line til Train Sim World 5. I Volume 3 skal du prøve at styre din begejstring, mens du transporterer intermodal fragt som en del af den globale distributionskæde – metalkasser placeret på helt nye FCA-fladvogne venter på at blive transporteret rundt i Storbritannien.
Den intermodale FCA-stolpevogn blev introduceret i Storbritannien i år 2000. Denne flåde på omkring 400 vogne, koblet parvis, kan læsses med en række forskellige containerbaserede laster og findes over hele landet. Skibe leverer containere ad søvejen, og eksporterer dem til udlandet, men transporten mellem havnen og kunden foregår på skinner. I Train Sim World 5 har FCA-vognene dynamiske containerlæs med containere i forskellige størrelser og farver.
I en række nye scenarier skal du transportere containere langs de to vigtigste jernbanestrækninger i Storbritannien: East Coast Main Line og West Coast Main Line. Kør gennem pendlertrafikken i London Euston, og skynd dig videre gennem Midlands, mens Azumas suser forbi. Hver rute har en dedikeret version af sine køreplaner, hvor almindelig FKA-containerfragt er erstattet med en realistisk blanding af FCA- og FKA-tog. Det tidligere Cargo Line-indhold er også inkluderet i disse køreplaner.
Med Free Roam og Formation Designer kan du opleve handlingen og begive dig ud på en hvilken som helst rute efter eget valg. Se hvad din lokomotivflåde duer til med en konstant strøm af godstrafik!
Bemærk: For at få den fulde oplevelse anbefaler vi, at du ejer Train Sim World 5: ECML: Peterborough - Doncaster og WCML: London Euston - Milton Keynes, som kan købes separat.