Poznaj różnorodne usługi towarowe dzięki dodatkowi Cargo Line od Skyhook Games do Train Sim World 5. W Volume 3 poprowadzisz przewozy intermodalne na zupełnie nowych platformach FCA, gotowych do transportu ładunków w całej Wielkiej Brytanii.
Intermodalny wagon platforma FCA został wprowadzony w Wielkiej Brytanii w 2000 roku. Flota licząca około 400 wagonów zestawionych w pary umożliwia transport różnego rodzaju ładunków kontenerowych i funkcjonuje na terenie całej Wielkiej Brytanii. Kontenery te przypływają statkami, ale to kolej odpowiada za ich transport między portem a klientem. W Train Sim World 5 wagony FCA przewożą zróżnicowane kontenery – różnej wielkości i w wielu kolorach – dzięki dynamicznemu systemowi załadunku.
W nowym zestawie scenariuszy podejmij się zadania przewożenia kontenerów przez dwie najważniejsze linie kraju: East Coast i West Coast Main Line. Prowadź pociągi wśród ruchu podmiejskiego z London Euston i pokonuj odcinki przez Midlands, mijając pędzące pociągi Azuma. Na każdej trasie znajdziesz dedykowany rozkład jazdy – zamiast samych wagonów FKA, teraz pojawia się realistyczna kombinacja pociągów FCA i FKA. W tych rozkładach jazdy uwzględniono również zawartość z wcześniejszych dodatków Cargo Line.
Dzięki trybowi swobodnej jazdy (Free Roam) i kreatorowi formacji (Formation Designer) możesz w pełni rozwinąć skrzydła i wyruszyć na dowolną trasę. Sprawdź możliwości swojej floty lokomotyw, transportując towary dystrybucyjne, które nieustannie przepływają przez kolei!