Skyhook Games'in Train Sim World 5 için geliştirdiği Cargo Line ile farklı yük hizmetlerini keşfet. Volume 3'te, küresel dağıtım zincirinin bir parçası olarak karma taşımacılık yüklerini taşımanın heyecanını yaşa. Yepyeni FCA platform vagonları üzerine yerleştirilmiş metal kutular, Birleşik Krallık genelinde taşınmayı bekliyor.
FCA karma taşımacılık düz vagonu, 2000 yılında Birleşik Krallık'ta hizmete girdi. Çiftler halinde bağlanabilen yaklaşık 400 vagonluk bu filo, çeşitli konteynır yüklerini taşıyabilme kapasitesine sahip ve ülke genelinde kullanılıyor. Gemiler konteynırları deniz yoluyla getirip ihraç ederken limanlar ile müşteriler arasındaki yolculuk demiryolu ile sağlanıyor. Train Sim World 5'te, FCA vagonları farklı boyut ve renklerde dinamik konteynır yükleri içeriyor.
Yeni bir senaryo seçkisiyle Britanya'nın iki ana omurgası olan East Coast ve West Coast Ana Hatları boyunca konteynır taşıma görevini üstlen. Londra Euston'daki banliyö trafiği arasında ilerle ve Midlands'ta Azuma trenleri yanından hızla geçerken acele et. Her rota, yalnızca FKA konteynır yüklerini içeren varsayılan zaman çizelgeleri yerine, gerçekçi bir şekilde FCA ve FKA trenlerinin karışımını sunan özel zaman çizelgelerine sahip. Önceki Cargo Line içerikleri de bu zaman çizelgelerinde yer alıyor.
Serbest Dolaşım (Free Roam) ve Dizilim Tasarımcısı (Formation Designer) ile aksiyonu yaşa ve seçtiğin herhangi bir rota üzerinde yolculuğa çık. Lokomotif filonu, dağıtım yüklerinin sürekli akan trafiğinde test et!