Wagon KWA Warwell został wprowadzony do użytku w Wielkiej Brytanii podczas II wojny światowej. Ma niski profil doskonały do załadunku dużego sprzętu, a jednocześnie spełnia normy wąskich skrajni kolejowych Wielkiej Brytanii. Dni, kiedy po torach masowo sunęły pociągi ze sprowadzonymi zza oceanu czołgami Sherman, minęły bezpowrotnie, lecz kolej wciąż pełni ważną rolę w kwestii bezpieczeństwa kraju. Wielka Brytania wciąż usiana jest obiektami Ministerstwa Obrony, między którymi wciąż przewozi się pociągami wiele sprzętów.
Dzięki nowemu zestawu scenariuszy podejmiesz się m.in. transportu wyposażenia dla Ministerstwa Obrony na dwóch trasach (i w dwóch różnych epokach). Omiń współczesny ruch pasażerski przewoźnika Great Western Express, wykonując przewozy wojskowe na trasie pomiędzy Reading i Acton Main Line, i zanurz się w klimacie lat 80. XX wieku, przerzucając sprzęt przez Shap. Scenariusze GWE wykorzystują zawartą w tym pakiecie lokomotywę Class 66, a scenariusze WCML: Preston – niestandardowe lokomotywy Class 47.
Usługi dla wojska znajdują się w oddzielnym rozkładzie jazdy WCML Preston – Carlisle, jak również w podstawowym rozkładzie jazdy Western Express.
Dzięki trybowi swobodnej jazdy (Free Roam) i kreatorowi formacji (Formation Designer) dostawy kluczowego sprzętu realizować możesz na dowolnie wybranych trasach. Sprawdź możliwości swojej floty lokomotyw, w tajemnicy transportując wyposażenie najwyższej wagi państwowej.