Kembali ke Birmingham Cross-City dengan sentuhan nostalgia bersama unit 323 221, yang mempamerkan livery “Centro” Regional Railways untuk meraikan 30 tahun perkhidmatan Class 323 di West Midlands, merentas semua permainan serba baharu, dalam Train Sim World 4!