Powróć do Birmingham Cross-City w nostalgicznym stylu! Oto pociąg 323 221 w barwach „Centro” przewoźnika Regional Railways. Uczcij 30 lat pracy maszyny Class 323 w hrabstwie West Midlands, ciesząc się zupełnie nową rozgrywką w Train Sim World 4!