Train Sim World 4'ün yepyeni oynanış mekanikleriyle Birmingham Cross-City'ye nostaljik bir geri dönüş yap ve Regional Railways görünümünün "Centro" versiyonuna sahip 323 221 ile Class 323'in West Midlands'deki 30. hizmet yılını kutla!