Go on a long-distance voyage in the sleek BR Class 220 for Train Sim World 6! Drive CrossCountry services along the iconic Dawlish Sea Wall and race over the hills to Plymouth & Paignton.
The Voyagers were born from the idea to revolutionise some of the busiest and longest services in the UK, including the vast CrossCountry network. Entering service in 2001, the fleet of 34 Class 220s got busy traversing England & Scotland, with each member of the class clocking hundreds of miles per day.
Of the many lines and locations the Voyagers have served for the past 20 years, including the bustling city of Birmingham, and across the towering Forth Bridge in Scotland, perhaps the most ubiquitous is their stretch along the Devonshire seaside towns. Whether as part of the long-distance Aberdeen to Penzance marathon, or the occasional Manchester-Paignton jaunt, the Dawlish Sea Wall scenery is a highlight for travellers of all kinds.
In Train Sim World 6, be a driver or conductor aboard busy CrossCountry services along the scenic Riviera Line. Accelerate out of Exeter and race by on express services to Plymouth, crest over the Devon Hills and hurry past the Dawlish Sea Wall. Go for a voyage across the UK with Free Roam on a coast-to-coast endurance run!