Tag på en langdistancerejse i den strømlinede BR Class 220 til Train Sim World 6! Kør CrossCountry-ruter langs den ikoniske Dawlish' havdige, og sus over bakkerne til Plymouth & Paignton.
Voyager-togene blev født ud fra idéen om at revolutionere nogle af de travleste og længste ruter i Storbritannien, herunder det enorme CrossCountry-netværk. Flåden på 34 Class 220'er blev taget i brug i 2001 og fik travlt med at krydse England og Skotland, hvor hvert medlem af klassen tilbagelagde hundredvis af kilometer om dagen.
Af de mange linjer og steder, som Voyager-togene har betjent i de sidste 20 år, herunder den travle by Birmingham og over den tårnhøje Forth Bridge i Skotland, er strækningen langs kystbyerne i Devonshire måske den mest velkendte. Uanset om det er som en del af den lange maraton fra Aberdeen til Penzance eller den lejlighedsvise smuttur fra Manchester til Paignton, er landskabet ved Dawlish' havdige et højdepunkt for alle rejsende.
I Train Sim World 6 kan du være lokomotivfører eller konduktør ombord på travle CrossCountry-ruter langs den naturskønne Riviera Line. Accelerer ud af Exeter, og sus forbi på ekspresruter til Plymouth, kør over toppen af Devons bakker, og skynd dig forbi Dawlish' havdige. Tag på en rejse tværs over Storbritannien med Free Roam på en udholdenhedskørsel fra kyst til kyst!