Wybierz się w daleką podróż eleganckim pociągiem BR Class 220 w Train Sim World 6! Skorzystaj z połączenia CrossCountry wzdłuż unikatowej trasy Dawlish Sea Wall i pognaj przez wzgórza do Plymouth i Paignton.
Koncepcja Voyagerów narodziła się z chęci zrewolucjonizowania najbardziej popularnych i najdłuższych linii kolejowych w Wielkiej Brytanii, w tym rozległej sieci CrossCountry. Po pojawieniu się w 2001 roku flota 34 lokomotyw Class 220 intensywnie przemierzała Anglię i Szkocję, a każdy model pokonywał setki kilometrów dziennie.
Spośród wielu linii i lokalizacji, w których pociągi Voyager kursowały przez ostatnie 20 lat, w tym w tętniącym życiem Birmingham i za górującym nad miastem Forth Bridge w Szkocji, najbardziej uczęszczany był odcinek wzdłuż nadmorskich miasteczek hrabstwa Devonshire. Czy to w ramach długodystansowego maratonu z Aberdeen do Penzance, czy okazjonalnej wycieczki z Manchesteru do Paignton, krajobraz Dawlish Sea Wall stanowi atrakcję dla podróżników każdego rodzaju.
Zostań w Train Sim World 6 maszynistą lub konduktorem w pociągu CrossCountry i odkrywaj uroki trasy Riviera Line. Wyjedź z Exeter i obsługuj ekspresowe połączenia do Plymouth, wespnij się na Devon Hills, a następnie przejedź obok Dawlish Sea Wall. Udaj się w podróż przez Wielką Brytanię w trybie swobodnej jazdy (Free Roam), aby odbyć maraton od wybrzeża do wybrzeża!