Train Sim World 6'da gözalıcı BR Class 220 ile uzun mesafeli bir yolculuğa çık! CrossCountry seferlerini ikonik Dawlish Sea Wall boyunca sür ve Plymouth & Paignton tepelerine doğru hızla yol al.
Voyager'lar, Birleşik Krallık'taki en yoğun ve uzun mesafeli hatlardan bazılarını, özellikle de devasa CrossCountry ağını devrimleştirme fikrinden doğdu. 2001'de hizmete giren 34 adet Class 220'den oluşan filo, İngiltere ve İskoçya'yı boydan boya kat etmeye başladı; her bir tren günde yüzlerce kilometre yol yaptı.
Voyager'ların son 20 yılda hizmet verdiği sayısız hat ve konum arasında, İngiltere'nin hareketli Birmingham kenti ya da İskoçya'daki görkemli Forth Köprüsü dahil, en çok bilinen rota belki de Devon sahil kasabaları boyunca uzanan güzergâhları. İster uzun mesafeli Aberdeen - Penzance maratonu olsun, isterse ara sıra düzenlenen Manchester - Paignton seferleri, Dawlish Sea Wall manzarası her türden yolcu için unutulmaz bir deneyim.
Train Sim World 6'da, muhteşem Riviera Line boyunca işlek CrossCountry seferlerinde makinist veya kondüktör ol. Exeter'den hızla çıkış yap, ekspres seferlerle Plymouth’a ilerle, Devon tepelerini aş ve Dawlish Sea Wall'un yanından süratle geç. Serbest Dolaşım (Free Roam) modu ile tüm Birleşik Krallık2ta kıyıdan kıyıya uzanan bir dayanıklılık yolculuğuna çık!