Stworzona na potrzeby Train Sim World 2 lokomotywa C40-8W firmy General Electric jest bardzo szczegółowo wykonana i zapewnia realistyczne sterowanie oraz działanie. Ta potężna maszyna z malowaniem YN2 CSX została przygotowana na słynny odcinek torów Sand Patch Grade.