Oplev Stuttgarts seværdigheder med et twist, når den moderne og helt nye DB BR 147 til Train Sim World forvandler køreplanen til et moderne perspektiv. Fra ergonomisk førerhus til bølget konstruktion – forvent det uventede i en dugfrisk Frankenbahn-oplevelse med dette elektriske lokomotiv af den nyeste generation.
BR 147 følger i fodsporene på tidligere lokomotivserier såsom BR 145 og 146 og repræsenterer den seneste udgave af den ekstremt fleksible familie af lokomotiver, der har været i tjeneste i hele Europa siden slutningen af 1990'erne.
Med et revideret førerhusdesign i forhold til de ældre modeller og et mere robust karrosseri tilbyder BR 147 de nyeste innovationer med moderniseret betjening, funktionalitet og traktionspakker, alt imens det tilbyder den samme gennemprøvede alsidighed. DB BR 147'erne er lokomotiver bygget til passagerkørsel, de kan køre 160 km/t og er nyttige på DB Regio-ruter i storbyer, hvor de erstatter ældre traktion på travle strækninger.
I Train Sim World 6 kan du rejse fra Stuttgart i år 2000 til slutningen af 2010'erne med den ikoniske DB BR 147. Som et af DB's nyeste passagerlokomotiver kan du blive fortrolig med det moderne og skærmfyldte førerhus, mens du skynder dig sydpå mod byen med både n-Wagens og Dostos på slæb, hvilket giver en helt anden køreoplevelse end den klassiske BR 111.
Udover en helt ny, moderne køreplan, hvor BR 147 bruges på forskellige regionale ruter, kan du trodse alle odds og påtage dig unikke operationer med en trio af scenarier – vejrproblemer og indviklede konvojer venter!