Podziwiaj na nowo widoki Stuttgartu, ponieważ nowoczesna DB BR 147 w Train Sim World przekształca rozkład jazdy, zapewniając współczesną perspektywę. Od ergonomicznej kabiny po falistą konstrukcję, czekają Cię niespodziewane przeżycia na trasie Frankenbahn.
Idąc w ślady wcześniejszych serii lokomotyw, takich jak BR 145 i 146, BR 147 odzwierciedla najnowszą odsłonę niezwykle elastycznej rodziny lokomotyw, które jeżdżą po Europie od późnych lat 90-tych.
Konstrukcja kabiny została zmieniona względem starszych modeli, a nadwozie jest bardziej wytrzymałe. BR 147 obejmuje najnowsze innowacje, takie jak zmodernizowane elementy sterujące, pakiety funkcjonalność i trakcji, zapewniając przy tym tą samą sprawdzoną i przetestowaną wszechstronność. DB BR 147 to lokomotywy stworzone z myślą o transporcie pasażerów, osiągające prędkość 160 km/godz., użyteczne na trasach DB Regio w dużych miastach i zastępujące starszą trakcję na ruchliwych liniach.
W Train Sim World 6 możesz przenieść się ze Stuttgartu z początku XXI wieku do późnych lat 2010 w kultowej DB BR 147. W jednej z najnowszych lokomotyw pasażerskich DB możesz zapoznać się z nowoczesną kabiną wyposażoną w ekran, pędząc na południe z miasta z wagonami n-Wagen i Dosto, przeżywając zupełnie inne wrażenia z jazdy w porównaniu z klasycznymi BR 111.
Oprócz zupełnie nowego rozkładu jazdy, w którym BR 147 jest wykorzystywana na różnych trasach regionalnych, stawisz czoła przeciwnościom i weźmiesz udział w różnych operacjach w ramach trzech scenariuszy, gdzie czekają na Ciebie problemy z pogodą i zawiłe konwoje.