Modern ve yepyeni DB BR 147, Train Sim World'de zaman çizelgesini bugünün perspektifine çevirirken Stuttgart'ı alışılmışın dışında deneyimle. Ergonomik sürüş kabininden oluklu gövde yapısına kadar, bu son nesil elektrikli lokomotifle yepyeni bir Frankenbahn deneyiminde sürprizlere hazır ol.
BR 145 ve 146 gibi önceki lokomotif serilerinin izinden giden BR 147, 1990'ların sonlarından bu yana Avrupa genelinde hizmet veren son derece esnek lokomotif ailesinin en yeni versiyonudur.
Önceki modellerine kıyasla yenilenmiş sürüş kabini tasarımı ve daha sağlam görünümlü bir gövdeye sahip olan BR 147; modernleştirilmiş kontrolleri, işlevselliği ve çekiş paketleriyle hem en son yenilikleri sunar hem de kanıtlanmış çok yönlülüğünden ödün vermez. DB BR 147 lokomotifleri yolcu taşımacılığı için üretilmiştir. 160 km/sa. hıza ulaşabilir ve yoğun hatlarda eski çekiş sistemlerinin yerini alarak büyük şehirlerde DB Regio seferlerinde kullanılır.
Train Sim World 6'da ikonik DB BR 147 ile 2000'lerin Stuttgart'ından 2010'ların sonuna yolculuk et. DB'nin en yeni yolcu lokomotiflerinden biri olan bu araçta modern ve ekranlarla dolu kabine alış. Hem n-Wagen hem de Dosto vagonlarıyla güneye, şehre doğru ilerlerken klasik BR 111'den oldukça farklı bir sürüş deneyimi yaşa.
BR 147'nin farklı bölgesel hatlarda kullanıldığı yepyeni modern zaman çizelgesinin yanında üç senaryoluk özel operasyonlarda kendini sına. Zorlu hava koşulları ve karmaşık konvoylar seni bekliyor!