Train Sim World 6: DB BR 155
Demiryolu tutkunları tarafından "Elektrik Konteyner" (Electric Container) olarak bilinen, zamana yenik düşmemiş olan bu model, ağır yükleri nostaljik bir hava ile taşımak için yollara düşmene imkân sağlıyor.