Stig ombord på den mægtige dieselhydrauliske DB BR 218, og prøv kræfter med passager- og godstransport fra Hamborg og videre. Udforsk verden på en ny måde med det første ægte tyske lokomotiv, der kan gøre alt og køre hvor som helst i Train Sim World 4 – takket være TSG.