Naiki DB BR 218 diesel-hidraulik yang hebat dan mulakan tugas pengangkut penumpang dan kargo dari Hamburg dan seterusnya. Terokai dengan cara baharu dengan lokomotif landasan utama Jerman yang serba boleh, dalam Train Sim World 4, ihsan daripada TSG.