Hæderkronet rangermateriel kører ind på Tysklands banegårde. Glæd jer, for det ikoniske DB BR 294 er klar til tjeneste i Train Sim World 6!
BR 294, der oprindeligt er kendt som V 90-serien, blev bygget i 1960'erne og 70'erne som tunge rangerlokomotiver. Deres vægt og kraft gjorde dem velegnede til at rangere lange tog, men også til at transportere vogne mellem forskellige steder. I 1990'erne gjorde en modernisering af flåden, at 290 lokomotiver blev ombygget og omklassificeret som BR 294.
I Train Sim World 6 kan du sammensætte tog på industrispor og tage dem med ud på hovedlinjen med klassisk dieselkraft. Kom i gang på tværs af Tyskland med Free Roam. Den legendariske V 90 venter!