Lokomotif tolak tarik yang dihormati kini memasuki limbungan Jerman, raikan kerana DB BR 294 ikonik sudah sedia berkhidmat dalam Train Sim World 6!
Walaupun sudah berusia, dan dengan banyak lokomotif telah ditamatkan perkhidmatan bagi memberi laluan kepada enjin baharu, banyak 294 masih boleh ditemui beroperasi hingga kini, mengendalikan tugas tren tempatan serta menyediakan kargo jarak jauh untuk diteruskan oleh lokomotif laluan utama. Kewujudan mereka yang masih meluas menjadikannya pemandangan biasa di sepanjang landasan kereta api jarak jauh tertua di Jerman.
Dalam Train Sim World 6, susun gerabak di limbungan industri dan bawa ia merentasi laluan utama dengan kuasa diesel klasik. Mulakan kerja di seluruh Jerman dengan mod Free Roam. V 90 yang legenda menanti!