BR 294, ilk olarak V 90 serisi adıyla 1960'lar ve 70'lerde ağır manevra lokomotifleri olarak üretildi. Ağırlıkları ve güçleri, onları uzun trenleri manevra etmeye olduğu kadar vagonları farklı bölgeler arasında taşımaya da uygun hale getiriyordu. 1990'larda yapılan büyük bir filo yenilemesiyle 290 lokomotif yeniden inşa edildi ve BR 294 olarak yeniden sınıflandırıldı.
Train Sim World 6'da endüstriyel depo sahalarında trenleri birleştir ve onları klasik dizel gücüyle ana hat boyunca işlet. Serbest Dolaşım (Free Roam) modu ile Almanya'nın dört bir yanında hizmet ver. Efsanevi V 90 seni bekliyor!