Veteran sejati landasan kereta api, DB BR 363 telah menjalankan tugas shunting dan kargo ringan selama beberapa dekad, dan kini anda boleh merasai sendiri pengalaman di salah satu laluan tertua di Jerman dalam Train Sim World 2!