Prawdziwy weteran torów! Lokomotywa DB BR 363 spędziła dekady na pracy manewrowej i lekkiej pracy towarowej, a Ty możesz tego doświadczyć na jednej z najstarszych niemieckich linii kolejowych w Train Sim World 2!